ArticlesBlog

Five Nights at Freddy’s: Twisted Series (Movie Clip #1)

Five Nights at Freddy’s: Twisted Series (Movie Clip #1)


Don’t worry. He doesn’t see us… Just be quiet and follow me… Everything will be fine… I promise… Secret4Studio
Presents This Halloween The Darkest Chapter Will Be Revealed Five Nights At Freddy’s
The Twisted Ones Episode 1 Thank you for watching our video! And if you like our videos, then please, Don’t forget to click the like and subscribe buttons! You may also support us on Patreon! If you wish our project to grow bigger!

Comments (100)

  1. I am excited to announce, that the first minute of Five Nights at Freddy's: The Twisted Ones, will be released tomorrow. This will be done with the goal, to test new Youtube feature – Premieres. As you can already see, the countdown to the video is on, so you can get prepared to it. It would be also great if you could share link to the upcoming video and tell your friends about it 🙂

  2. That actually gave me chills im hyped

  3. If I saw that I would have a heart attack

  4. I don't get it if there gonna make a movie then make IT come on Studio make the movie for real! No more Cutsceens? ??

  5. I'm gonna download this movie when released!!!

  6. Wooo! Its here hahaha yes!???

  7. Love twisted Freddy

  8. Twisted fnaf like nightmare fnaf

  9. Страшна оффай

  10. She is so good at animation God damn

  11. the human models though….are you a half-weeb?

  12. Aw yea! I can't wait! You did good bro!

  13. OMG IQ from rainbow six siege lols

  14. Cuando va a sacar la película????

  15. excellent i love this series is going to make the most recognized in the world give me a heart please i am a big fan of yours live secret studio

  16. Did anyone else notice it said “Arkham police department”?

  17. Are you going to have the season or are you just going to put out trailers

  18. Siiiiiiii que bueno lake si te encantó

  19. Give us the time. You have like 100 people helping you

  20. I am already thinking this FNAF Twisted Ones movie will be amazing!?

  21. I AM SO FUCKING EXCITED

  22. Animatronics + venom symbiote = ?

  23. This is going to be awesome!

  24. WHO IT's.WHO ENIMATRONIC NAMES

  25. You guys are amazing the movies are amazing love the cg animation love it all keep doing what you all do

  26. Aaa five nights at Freddy 6 games and 3 books I wish they make the twisted ones a game In fang who will want that MEEE

  27. Swat kill animatronics

  28. What is the little girl part in this

  29. That girl is cute :3 but when I saw reaper balloon boy…that creeps the shit outta me..

  30. Wow good Job buddy ???

  31. BIG FAN OF YOUR CHANNEL AND I AM SO EXCITED FOR THE MOVIE TO COME OUT KEEP MAKING GOOD PROGRESS ??????

  32. OMFG AND IT ON HALLOWEEN LIKE WOW MAN! I CAN WAIT ITS GOING TO BE WORTH A WAIT I WANNA ENJOY IT NOT FAST ALRIGHT GUYS!!!

  33. Quien quiere cebolla

  34. I Can’t Handle My Creepypasta meter

  35. Hello i am old at here i like the old fnaf SL it so cool and they do many ghost i like it

  36. I wish you have more subcribers

  37. If this is in arkham, where is the batman???

  38. I really love your work man. These animations have topped up over time. Good job. ?

  39. meguto este vídeo ????

  40. sorry for being so stupid but what does premiered mean?

  41. in the trailer her hair was blonde but here its brown ?! exqueez me ? XD

  42. It was to short why did I wacth this shit

  43. Venom + nightmare = devil animatronic

  44. FAKE IT SAID ARKHAM ON THE BACK OF THE POLICE OFFICER

  45. Imagine this was a viseo game

  46. So when's Batman gonna show up due to the Arkham police?

  47. I hate episode I want full movie

  48. Do you guys just take models from other games and try to turn them into your characters?

  49. Damn the models are so badass! ?

  50. 0:34 Is batman gonna help the Arkham PD? lol

  51. This animation is really good… But this animation isn't connected with the Sister location and other parts of Fnaf.

  52. Mas Di ponoino! Mas Di ponoino!

  53. BAT-MAN WE NEED YOU

  54. I love your ur videos

  55. Надоел фнаф

  56. Hell No….. Fantastic

  57. o god not the twisted ones :{

  58. Do you know how many episodes there’s going to be?, I like to binge your videos, they’re so good!

  59. Cool хоть не чего не понимал но кулл

  60. i'M MENT TO BE THE HERO OF THiS EARTH

  61. LET ME GESS YALL USED THE GAME GARRY'S MOD FOR THiS

  62. WE NEED TO TAKE ALL OF THiS VARY SERiEOUGHSELY i'M NEiNG FOR REAL FREDDY'S iS REAL AND LOOKS LiKE THERES SOME EViL ANiMATRONiCS THAT ONLY I JOHN CALEB SMiTH CAN STOP AND eVERY ONE CAN STAND WiTH ME OR THAY CAN COWER BUT WE STAND TO GETHER UNiGHTED WE STAND DEViDED WE FALL THATS THE AMiCEN WAY i NEED A TEAM OF HEROS A UNSTOPiBLE FORCE OF GOOD ??????? BOMBS i'LL KiLL THE ROBOTS WiTH BOMBS NUKELEAR BOMBS (-:<

  63. Вы топ секрет студиос

  64. OMG THANK YOU FOR MAKING TWISTED NIGHTMARE I LOVED IT

  65. parese ke eres el vreador de freddy

  66. parese keeres el creador del freddy

  67. This is the darkest fnaf.Because the end of happiness is gone.For now the dark animatronics are released

  68. And also awsome animatronics and effects i like it!Thank you for showing this vid ❤️❤️??

  69. this movie is scary

  70. This movie is scary

  71. vengo de parte de taw

  72. i had trouble sleeping from the last two IM NOT GONNA BE LYING IN MY BED WITHOUT A SHOTGUN NEXT TO ME…. CANT WAIT 😀

  73. Is it a Twisted Freddy or Golden Freddy?

  74. Based on Scott's second book?

  75. This should be a trailer for the movie it's really well made ?

  76. Imagine she snifs

Comment here